Spletna stran uporablja piškotke. Za namestitev analitičnih in drugih nenujnih piškotkov potrebujemo vaše dovoljenje. Katere piškotke uporabljamo lahko kadarkoli preverite v pravilniku o piškotkih.
Uporabljate Woocommerce spletno trgovino? Ponujamo vam sodoben dostavni vtičnik - Omogočamo povezovanje z različnimi kurirskimi službami (GLS ali/in Pošta Slovenije), možnost pošiljanja paketov po pogojih pogodbe s kurirjem (v tem primeru morate imeti sklenjeno pogodbo s kurirsko službo) ali pošiljanje paketov brez potrebnega sodelovanja s kurirsko službo (v tem primeru uporabljate naš cenik za pošiljanje paketov).
Vtičnik vam omogoča enostavno pošiljanje paketov neposredno iz administracije spletne trgovine - brez potrebne (so)uporabe aplikacij kurirjev, avtomatsko oblikovanje pošiljk in kreacijo nalepk za prejeta spletna naročila, masovni tisk nalepk in številne druge prednosti.
Z uporabo vtičnika se poveže spletno trgovino s platformo Pripelji.si in tako razširi funkcionalnosti spletne trgovine, še posebej na področju dostavnih rešitev. Namesto vas se povezujemo s sistemi kurirskih služb.
Za uporabo vtičnika je potrebno skleniti ustrezno naročniško razmerje. Vtičnik vam posredujemo po sklenitvi sodelovanja. Integracija vtičnika v vašo spletno trgovino je zelo preprosta, enako kot pri ostalih Woocommerce vtičnikih.
Pogodbeniku nudimo (omejeno) brezplačno podporo na področju uporabe vtičnika, brezplačen dostop do posodobitev vtičnika (velja za čas sklenjenega sodelovanja) in testno okolje za spoznavanje funkcionalnosti.
Z uporabo vtičnika pridobite dostop do dodatnih integriranih funkcionalnosti za povečanje uporabniške izkušnje kupca. Poskrbimo za e-mail obveščanje kupca o pričakovanem paketu in omogočamo enostavno upravljanje vračil.
Prihranite dragocen čas - Na področju obdelave in odpreme naročil.
Zmanjšajte možnost napak - Z avtomatizacijo postopkov.
Vse na enem mestu - Brez potrebne (so)uporabe aplikacij kurirjev.
Namesto vas se povezujemo s sistemi kurirskih služb.
2 načina upravljanja dostavnih rešitev - izkoristite pogoje iz pogodbe s kurirjem ali vzpostavite dostavo brez potrebnega sodelovanja s kurirsko službo.
Zagotavljamo povečanje uporabniške izkušnje kupca z nakupovanjem v vaši spletni trgovini.
Vtičnik vam omogoča avtomatsko oblikovanje pošiljk in nalepk za prejeta spletna naročila, določitev fiksnega ali dinamičnega cenika, masovni tisk nalepk, sledenje in mnogo več.
Omogočamo vam napredno podporo - Razširjena navodila za enostavno namestitev in začetek uporabe vtičnika, razdelek z odgovori na pogosta vprašanja, dostop do testnega okolja in druge oblike podpore.
Z integracijo funkcionalnosti vtičnika v spletno trgovino bo kupcu v postopku oddaje naročila na voljo dostavna opcija Pripelji.si, vključno s prednostmi, ki jih ponujamo v sklopu storitev platforme. Kupcu bo omogočena izbira kurirske službe, ki je v danem trenutku aktivirana.
Prihranitev časa in zmanjšanje možnosti napak je zagotovljeno z avtomatizacijo številnih postopkov. Za prejeta spletna naročila kupca se avtomatsko oblikuje pošiljko (iz naročila pridobi potrebne podatke za pošiljko). Za pošiljke se prav tako avtomatsko kreira nalepke.
Za prejeta spletna naročila in z njimi povezane oblikovane pošiljke je potrebno naročiti ustrezne prevozne in s prevozom povezane storitve. Oddaja naročila je omogočena na ravni posameznega spletnega naročila ali za več spletnih naročil hkrati (masovna funkcija).
Z uporabo vtičnika se lahko za vedno poslovite od dolgotrajnega in zamudnega dela na področju izvoza in prenašanja spletnih naročil v aplikacije kurirskih služb. Prepisovanje podatkov lahko postane zgodovina. Oblikovanje pošiljk, kreacijo nalepk in druga opravila vam zagotovi vtičnik.
Dostavno opcijo Pripelji.si lahko dodate in urejate za eno ali več območij dostave (“Shipping Zone”) posebej. Takšna integracija vam omogoča optimizacijo dostave in samostojne nastavitve za različna geografska območja (npr. po poštnih številkah) znotraj iste države.
Vtičnik vam omogoča, da se lahko za dostavno opcijo Pripelji.si določi fiksen ali dinamičen način definiranja cene. Fiksna cena predstavlja enotno ceno (strošek kupca) dostave. Dinamična cena se lahko definira za različne sklope teže in se zaračuna kupcu glede na skupno težo izdelkov v košarici.
Za uspešno oddana naročila oziroma oblikovane pošiljke je omogočen celovit pregled različnih podatkov neposredno v podrobnostih spletnega naročila. Na voljo so vam podatki o naročenih storitvah, številki za sledenje, omogočen vam je predogled nalepk in drugi podatki.
Vtičnik vam omogoča oblikovanje več kot ene pošiljke za isto spletno naročilo (npr. če morate razdeliti izdelke iz naročila v več poslanih paketov), urejanje brezplačne dostave, avtomatsko določitev odkupnine, če je kupec za plačilo naročila izbral plačilo po povzetju, masovni tisk nalepk in druge napredne funkcionalnosti.